środa, 30 lipca 2014

Libster Award

Dziękuję Poli Miś za nominację,cieszy mnie każda nominacja :)

1. Skąd pomysł na założenia bloga?
- Wszystkie blogi które założyłam wzięły się tak na prawdę pasji.Lubię pisać i kiedy mam okazję to z niej korzystam.
   
2. Ile masz lat ?
- Sweet 16 <3.

 3. Ulubiona drużyna?
- Jastrzębski Węgiel,Asseco Resovia,Skra Bełchatów.
 
4. Czy byłaś już na jakimś  siatkarskim meczu?
- Miałam okazję być na jednym z meczów reprezentacji :)
 
5. Ulubiony film ?
- Oczywiście że " Szkoła Uczuć " i " I że cię nie opuszczę... "
 
6. Jaka jest  piosenka kojarzącą  Ci się z siatkarzami ? 
-  " Mówię ci hello,a potem goodbye "-ZIBI :D
 
7. Planujesz swoje dalsze plany związać z siatkówką ?
-  Nic już w karierę siatkarki nie zrobię,ale chcę zostać fotografem sportowym,i chcę tą fotografię powiązać z siatkówką :)
 
8. Ulubiony/a siatkarz/ka ?  
- Siatkarz: Uwielbiam wszystkich.
- Siatkarki: Uwielbiam wszystkich.

9. Jakie masz zainteresowania poza sportem ? 
- Fotografia,muzyka,pisanie.

10.Wybierasz się na mecz Mistrzostw Świata ?
- Mam zamiar ale nie wiem czy mój plan wcielę w życie,muszę pogodzić to z innymi obowiazkami.

11. Ulubione miasto ? 
- Moje ulubione miasto KATOWICE :D

 Dziękuję jeszcze raz ale mam nadzieję że się nie obrazicie że nikogo nominuję,miałam już tyle razy nominację że skończyły mi się blogi,które mogę nominować :D
Pozdrawiam Aga 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz