sobota, 26 lipca 2014

Prolog:

Całe życie zmienia się gdy dowiadujesz się,że zostaniesz matką.W twojej głowie pojawia się panika,stres,zadowolenie?
W moim przypadku było inaczej najpierw byłam szczęśliwa z minuty na minutę,z sekundy na sekundę szczęście zamieniało się w nienawiść do osoby którą kochałam i nadal kocham.
Nazywam się Lena i opowiem wam jak moje życie zmieniło się diametralnie,przez niego.......





Witam was na moim nowym blogu mam nadzieje że wam się spodoba,jak mój poprzedni blog.
Zapraszam do poznania historii Leny,której w życiu wcale łatwo nie było.
Pozdrawiam Aga

6 komentarzy:

  1. Świetny prolog i bohaterowie czuję że ta historia będzie ciekawa :)
    Pozdrawiam Ula :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedziesz tu dodawala posty po zakonczeniu Kubiego i Ber, czy jednoczesnie z tamtym opowiadaniem? Ale bez wzgedu zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaje tu na dłużej, bo zapowiada się super opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę tu na pewno, bo historia intrygująca ^^ Tradycyjnie bardzo będę wdzięczna z info o nowościach :*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się ciekawie. czekam na 1 rozdział !!!

    OdpowiedzUsuń